onsdag 8 augusti 2007

Sak, inte person

Vart alvarligt ledsen på mina medmänniskor i dag. jag har tvingas att ta bort min mail från denna blogg då jag mottagit organiserad spamning och hot då folk ej håller med om de saker jag har hunnit skriva på den korta stund som bloggen har varit uppe. blir så trött.

det första innlägget jag skrev i dag den 8/8 vart kommentarat av en insiktsful människa, som tyckte att jag inte skulle få ha en åsikt för att jag har problem med stavningen. jag har i alla mina dagar lidit av och haft mycket jobb runt detta då jag är Grovt dyslektisk. men jag har trots det en framgångrik karriär och 2 st Universitets examina i bakfickan,, så för att svara på frågan vem jag är, för det viste du ju inte, jag tänker hålla min identiet hemlig pgr av att vissa inte kan skilja på sak och person, och inte förstår hur viktig diskution är för sammhället, oavsätt om du kan stava eller ej, oavsätt om du är skolad eller ej, oavsätt om du är bög, svart eller same, alla har en plikt att ha en åsikt.

bara genom diskution och samspel med andra kan vi utveclkas och få ny vivktig input.

så skilj på mina åsikter och mitt handikapp, ta inte till fysikiska hot mot mig för att jag vill ge bort kyrkorna till muslimer..

FÖR DET ÄR SKILLNAD PÅ SAK OCH PERSON.

Inga kommentarer: